HELPT U MEE?

Doneer!

Met uw steun krijgen de kinderen onderwijs en liefdevolle aandacht, waardoor zij de mogelijkheid krijgen om hoger op te komen en aan de armoede te ontsnappen.

Uw steun betekent voor hen een wereld van verschil!

Voor 5 euro per maand krijgt er één kind iedere dag een maaltijd op school!

Doet u ook mee?

U kunt een maandelijkse of een eenmalige donatie doen op:

rekeningnummer NL80 INGB 0004770398

tnv Stichting Limulunga

ovv donatie Limulunga Preschool

Adres:

Stichting Limulunga

Van Ogtropweg 16

1949 BA Wijk aan ZEE

KvK Amsterdam registratienummer 34329022

De stichting zorgt ervoor dat het geld volledig ten goede komt aan de Limulunga Preschool!

Maatschappelijk ondernemen

Sponsor auto  Buur multimedia en Ditjes en Datjes
Sponsor auto Buur multimedia en Ditjes en Datjes

De maatschappij verandert. Waarden en normen vervagen, bedrijven worden afgerekend op hun handelen. Door consumenten, klanten, zakenrelaties, buurtbewoners of het eigen personeel. Herbezinning op ondernemen is nodig om op den duur sociaal en financieel te overleven.

Bedrijven moeten zaken doen met aandacht voor mens, maatschappij en milieu, ofwel maatschappelijk verantwoord ondernemen. Een goed  voorbeeld van maatschappelijk ondernemen is het steunen van een ontwikkelingsproject zoals het Limulunga project.

De Limulunga preschool is een kleinschalig  project zonder overhead kosten waarbij uw sponsorgeld direct naar de school gaat. Zowel het project als ook de school worden gerund door vrijwilligers.

Als u ons project steunt zorgen wij er uiteraard voor dat u vermeld wordt op onze website. Wij houden de website actueel dus u ziet ook zelf wat er met het sponsorgeld gebeurd. Ook stellen wij fotomateriaal beschikbaar voor uw website. U kunt altijd contact met ons opnemen als u nog vragen heeft of wellicht ons project direct wilt steunen.

Bedrijven die de school steunen zijn: We Lovo, Vugt Holding BV,