veel gestelde vragen

Hoe hebben jullie contact met Promise, het hoofd van de school?

Wij hebben voornamelijk contact via whatsapp.

Promise heeft van de stichting een smartphone gekregen waardoor we regelmatig contact hebben en overleg. Ook foto's, bonnen etc. worden gedeeld via whatsapp.

Dit kan goed omdat het relatief goedkoop is om een mobiele telefoon te gebruiken in Zambia.

Heel af en toe bellen we naar Zambia.

Kan ik zelf iets opsturen naar de school?

Natuurlijk kan dat! Het gebeurt dan wel op eigen initiatief.

Stuur ons dan een mail.

Gaan jullie zelf regelmatig naar de school in Mongu, Zambia?

We proberen zo vaak mogelijk de school te bezoeken. Maar dit is niet altijd mogelijk vanwege drukke werkzaamheden en vanwege de kosten. We zouden het wel graag willen omdat er nog zoveel te regelen en uit te zoeken valt! Het laatste bezoek was in maart 2016.

Op welke manier kan ik de school steunen?

Je kunt de school steunen met een eenmalige donatie, een maandelijkse of andere vaste donatie.

Je kunt ook zelf geld inzamelen voor de school of iets organiseren dat geld oplevert.

Wij staan open voor allerlei suggesties en ideeen!

Mail ons daarover.

Is mijn gift aftrekbaar voor de belasting?

Ja, onder bepaalde voorwaarden zijn giften aftrekbaar.

De Stichting is een ANBI.

Komt mijn donatie wel goed terecht ?

Het geld wat wij binnen krijgen wordt overgemaakt op de bankrekening van de Limulunga preschool.

Er is wekelijks contact met de school. Van alles dat zij aanschaffen voor het voedselprogramma ontvangen wij de bonnen per mail.

Ook wordt er extern gemonitord door de pastoor uit de wijk en goede vriendin van de stichting Monde.

Het geld komt volledig, zonder overhead, aan bij de school.