nieuws archief 2009

24-12-2009

Kerst 2009

Wij wensen alle donateurs die de Stichting Limulunga gesteund hebben in 2009 een fijne Kerst en een vrijgevig 2010!

Ankie en Jaap

en de Limulunga Preschool

(zomervakantie van 4-12-9 tot 4-1-10)

27-11-2009

Kinderen Limulunga Preschool kijgen eten

Met oa de opbrengst van het benefiet diner wordt er nu dagelijks een maaltijd verzorgd op de school.

05-11-2009

Voedselprogramma

We hebben geld overgemaakt naar Zambia voor een dagelijkse nshima(pap)maaltijd voor de schoolkindertjes.

Er komen dagelijks ongeveer 120 kinderen naar de school.

Voor ongeveer 2 euro per maand kan een kind zo'n dagelijkse maaltijd krijgen.

Veel kinderen komen met een lege maag naar school en moeten het vaak doen met 1 maaltijd per dag. Een maaltijd op school is een welkome aanvulling en bovendien een enorme trekpleister voor de school zodat meer kinderen (preschool)onderwijs kunnen krijgen.

25-10-2009

Algemeen Nut Beogende Instelling ( Anbi )

De belastingdienst heeft de stichting aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (Anbi). Dit betekent dat giften aan de stichting onder bepaalde voorwaarden fiscaal aftrekbaar zijn. Voor meer informatie kijk op: www.belastingdienst.nl

20-09-2009

Benefietdiner 19-9-9

"Lieve vrienden van de Limulunga Preschool,

een dag na het benefietdiner kijken we tevreden terug op een geslaagde avond!
Iedereen heeft zich enorm in gezet en jullie hebben de rol als gast goed vervuld!
We vonden het leuk jullie een plezierige avond te bezorgen.
Hartelijk dank voor jullie komst en donaties.

Het doel was om geld binnen te halen voor de school en dat is gelukt:
Deze avond heeft zo'n 800 euro opgeleverd voor de school!
En daar zijn wij en de school, ontzettend blij mee.
Wij zullen jullie informeren over wat er met het geld gebeurt.
Bezoek af en toe de site voor actueel nieuws.

tot een volgende keer?

Groeten
Jaap en Ankie
www.limulungapreschool.nl

De Limulunga Preschool is gebaat bij vaste donateurs.
Elk bedrag, hoe klein ook, kan goed worden gebruikt voor continuiteit in de steun die wij willen geven."

04-08-2009

Donaties!

We willen iedereen die een donatie heeft gedaan de afgelopen tijd, vanaf deze plaats hartelijke bedanken omdat we vaak niet weten van wie het afkomstig is!

Hartelijk dank!

Uiteraard laten wij van tijd tot tijd weten wat er met het geld gebeurt.

24-07-2009

De waterleiding is klaar!

Grace en een paar van de schoolkindertjes bij de nieuwe kraan.

08-07-2009

Speelgoed en schoolmateriaal

In maart hebben we twee dozen met speelgoed en schoolmateriaal naar de school gestuurd(zie eeder nieuwsbericht)

Op de foto is te zien dat kinderen het hebben ontvangen!

26-06-2009

de waterleiding

Cooper Technisch Vastgoedadvies sponsort de waterleiding. Casper van Vugt, directeur van Cooper Tecnisch Vastgoedadvies, financiert aanleg van de waterleiding voor de school. Uiteraard is de stichting en de school hier heel blij mee.

We hopen zsm foto's van de aanleg beschikbaar te hebben.

01-06-2009

rekeningnummer van Stichting Limulunga

Stichting Limulunga heeft een eigen bankrekeningnummer:

4770398 t.n.v. Stichting Limulunga

Sommige donateurs gebruiken voor donaties nog het tijdelijke rekeningnummer. Het zou prettig zijn als zij dit willen wijzigen! Hartelijk dank!

24-04-2009

Ditjes en Datjes

Het verhaal van onze reis door Zambia en het bezoek aan de school dat in het maartnummer van Ditjes en Datjes heeft gestaan, heeft een bescheiden bedrag aan donaties opgeleverd.

Helaas minder dan dat we hadden gehoopt!

24-04-2009

De pakketten zijn aangekomen

De pakketten met speelgoed en schoolmateriaal zijn allebei aangekomen!

Grace, de vrijwilligers en de kinderen zijn er heel blij mee!

23-02-2009

Ditjes en Datjes

23-2-2009

In de maart oplage Ditjes en Datjes, het gratis tijdschijft dat o.a te verkrijgen is bij D-reizen, Dirk van den Broek supermarkten, Dirk 3 & Dirks, uitgegeven door Buur Multimedia, staat een verslag van de reis van Ankie en Jaap door Zambia en de ontmoeting met de school.
Buur Multimedia heeft het vervoer van Ankie en Jaap in Zambia gesponsord.

23-02-2009

Donateur voor het leven

23-2-2009
Stichting Limulunga heeft de eerste donateur voor het leven. Een 77-jarige Haarlemse man werd geraakt door het verhaal van Ankie en Jaap over de Limulunga preschool dat hij zich onmiddellijk, voor een maandelijks bedrag, als donateur voor het leven aanmeldde!