nieuws archief 2010

23-05-2010

Volg het Blog!

Toen Jaap in Zambia was in Mei 2010 heeft hij Grace geleerd een weblog bij te houden.

Je kunt deze volgen op:

08-05-2010

Jaap gaat naar Zambia!

Jaap is van 14 mei t/m 31 mei naar Zambia geweest.

Na anderhalf jaar is er weer persoonlijk contact met Grace en de school geweest.

Jaap heeft zich een beter beeld kunne vormen van hoe het toe gaat in Mongu en dagelijks rondom de school.

Binnekort plaatsen we een verslag op deze site waarin te lezen is wat Jaap heeft meegemaakt en welke plannen en afspraken er zijn gemaakt

Jaap heeft contact kunnen leggen met iemand in Mongu die advies kan geven over het aanleggen van toiletten(www.villagewater.com.

03-02-2010

Donatie van Novecento Haarlem

Novecento, een populair Italiaans restaurant,in Haarlem, verloot iedere maand een geldbedrag onder inzendingen.

Deze maand is Stichting Limulunga de uitverkorene en ontvangen wij een bedrag van 250 euro!

Wat een geweldig initiatief van Novecento!!

www.novecento.nl

Hartelijk dank!

Voor dat geld kan er weer een maand gegeten worden of de tafeltjes aangeschaft worden.

We gaan het geld snel overmaken naar Zambia.