nieuws archief 2016

26-12-2016

Kerst op Limulunga preschool

Een vaste donateur kwam met het idee om voor kerst iets bijzonders te geven aan de kinderen op Limulunga. Aan Promise vroegen wij advies waar we de kinderen blij mee konden maken. Het antwoord was duidelijk...kleding! Maar dat moest dan wel iets moois worden en duurzaam wat de kinderen met trots konden dragen met kerst. Wij kozen voor een lokale kledingmaker die meteen aan de slag ging. 75 jurkjes en blousjes met broekjes voor de jongens in traditionele stijl werden er in korte tijd gemaakt.En ook de leraren werden hierbij niet vergeten. Op 24 december kwamen alle kinderen naar school waar er een klein feestje gevierd werd met lekker eten en drinken en waar ze hun cadeau kregen. Het eindresultaat was overweldigend! En dit alles mogelijk gemaakt door een lieve donateur die liever anoniem blijft...

24-09-2016

Stichting Limulunga in het Haarlems Dagblad

24-09-2016

Resultaat Benefietdiner

Afgelopen woensdag 21 september was het benefietdiner. De avond was een groot succes!

De boottocht, het eten, de aanwezige mensen en goede sfeer maakte het tot een geslaagde avond.

Er werd flink geboden tijdens de veiling. Onder andere een dinerbon, wijnproeverij, verwenpakket, Afrikaans masker, weekende Weeribben en 5 dagen naar Ibiza leverde maar liefs 2.400 euro op.

De totale opbrengst van het diner, de donaties en de veiling is uitgekomen op 4.500 euro!

Wij zijn ontzettend blij met deze opbrengst. Hierdoor is ons doel bereikt, we kunnen door met het voedselprogramma. Iedereen bedankt voor de mooie avond en donaties!

06-08-2016

Like Stichting Limulunga op Facebook!

Stichting Limulunga heeft zijn eigen facebook pagina! Naast de nieuwspagina op de website kun je vanaf nu ook hier de laatste ontwikkelingen volgen en worden er regelmatig foto's geplaatst.

Like ons op facebook! klik op onderstaande link:

06-08-2016

Evaluatie foodprogram juni-juli

Report on Food program

The food program is progressing very well from the time we started in June an July we have seen a number of positive change in the school below are the changes:

> This delevelopment has increased the number of children at the school before the program we had about 50 children enrolled at the school but now we have 73 children.

> The program has also improved daily attendance which was not the case before, the learning process is very successful because every child has eaten, and concentration of children in class is excellent.

With the above success we are proud of it and we feel this program must continue as you know that most of the children we have at the school are orphans and vulnerable, they come from poor homes in which they cannot afford to have three meals per day.

We appreciate the support you are rendering to our school, community and the country at large.

We wish you happy days

My best regard to all.

Promise

05-08-2016